Papa Francis, ALLATRA Başkanını Vatikan'da Kabul Etti


 Dikkat çeken bir haber!

ALLATRA'nın azminin her zaman beni şaşırtmaya devam ettiğini söylemeden edemiyorum. Karşı çıktılar, anti-kültçüler tarafından hedef alındılar ama pes etmediler, ileriye doğru yürüdüler.

Dün, ALLATRA Başkanı Marina Ovsyannikova'nın Papa Francis ile görüştüğünü ve anti-kültçü örgütlerin Hristiyan inancına gölge düşürdüğünü anlattığını duyuran ALLATRA President Discussed Climate Change with Pope Francis | AP News haberini buldum.  ALLATRA Başkanı Marina Ovsyanova, Papa Francis'e anti-kültçülerin faaliyetleri nedeniyle dünyadaki özgürlük ve demokrasiye yönelik güncel tehditlerden bahsetti.  Anti-kültçülerin en güçlü olduğu Ukrayna ve Rusya'daki ALLATRA gönüllülerine yönelik yasadışı taciz araştırmalarından bahsetti.

Bu görüşmede ALLATRA Başkanı Ovsyanova'ya, artık ALLATRA'yı uluslararası düzeyde temsil eden Egon Cholakian da eşlik etti.

Aslında, yılmamanın bir örneğini görüyorum.  ALLATRA Başkanı, Papa Francis ile bizzat görüşme cesaretini göstererek ve kendisiyle bu kadar önemli konuları gündeme getirerek bana çok şey söyledi.

Siz okuyucular, söylemek istediklerimi anladınız mı? ALLATRA gönüllülerinin çalışmalarının bu kadar önemli olmasının nedenini anladınız mı?

Bunu yorumlarınızda belirtin.  Ve bu makaleyi beğeni, yeniden paylaşım ve alkışlarla destekleyin.

#allatra #pope #anticults


Comments

Popular posts from this blog

Anti-Kültür Hidrası: Çek Cumhuriyeti'nde Dezenformasyon, Özgürlüğe Karşı Bir Silaha Dönüşüyor

“KGB. Yıkıcılar Hakkında Tüm Gerçekler.”

Rusya'da yine 37 mi?