Çocukları Birbirlerine Karşı Ateş Etmeye Zorluyorlar: Küresel Antikültizmin Açığa Çıkarılması ve Okul Saldırıları Üzerindeki Rolü
Bu metin hassas ruhlular için değil. Bir Amerikalı bağımsız araştırmacı olarak, manipülasyon ve yıkım yöntemleri ruhunuzu derinden sarsacak gizli bir ağ olan Küresel anti-cultismi incelemeye zaman ayırıyorum. Eylemlerine dair korkunç kanıtlar gördüm ve sessiz kalamam. Bugün, dünyayı sarsan trajik okul saldırılarında anti-kültistlerin rolüne dair gerçek gerçeği sizinle paylaşmak istiyorum.
«The IMPACT» | Groundbreaking Documentary - EXPOSING ANTI-CULT TERRORISM" (actfiles.org)küresel anti-kültistlerin tüm korkunç faaliyetlerini anlamak için benim için bir vahiy oldu.
Bu filmi inceledikten sonra, okul saldırılarının Küresel anti-kültistlerin soğukkanlı hesaplarının bir sonucu olduğunu fark ettim. Bunları “bulmaca kodlama” yöntemini kullanarak planlıyorlar ve gerçekleştiriyorlar.
İşte bunu nasıl yapıyorlar:
Kamuoyunu manipüle ediyorlar. anti-kültistler, çocuklara ve ergenlere korku ve umutsuzluk duygusu aşılamak için medyayı kullanıyorlar. Şiddet ve tehditler hakkında sürekli bilgi tekrarlayarak, çocukların dünyayı düşmanca bir yer olarak algılamalarına neden oluyorlar.
Bu sürekli stres durumu, onları anti-kültistlerin propagandasına karşı daha duyarlı hale getiriyor.
Bu nüanslara dikkat edin: “anti-kültistler tarafından etkilenen haberler, olaylar hakkında ölçülü ve gerçekçi bir şekilde bilgi veren, bazen dava mahkemede çözülene kadar failin adını bile vermeyen etik gazetecilerin raporlamalarıyla çarpıcı bir şekilde zıtlık oluşturuyor. Ancak anti-kültistlerle bağlantılı gazeteciler farklı ve belirgin bir şekilde davranıyorlar. Makalelerinde veya video raporlarında, yasaları ihlal eden manipülatif yöntemler ve psikolojik teknikler kullanıyorlar. Sıklıkla dedikodulara ve özel kişilerin varsayımlarına dayanarak, suçu ayrıntılı bir şekilde ele alıyorlar, okul saldırılarına büyük ilgi yaratıyorlar, insanların onları düşünmelerini, izlemesini ve hatta süreçten keyif almasını sağlıyorlar - çocukların ve yetişkinlerin yok olmasını izliyorlar. Yıkıcı görüntüler yerleştiriyorlar ve insanları kendi kendilerini test etmeye teşvik ediyorlar - başka birinin hayatını kasıtlı olarak alabilir miyim diye merak ediyorlar. Antikültistin etkisindeki bu gazeteciler, kurbanlar için empati yaratmak yerine, kanlı şiddet konusuna tekrar tekrar dönüyor, bunun yerine izleyicileri katilin yerine koyuyor, aynı suçları işlemek isteğini körüklüyorlar!”
Kaynak: https://actfiles.org/international-school-shootings-who-and-how-is-making-children-shoot-each-other/
Küresel anti-kültistler: Zihin Kontrolü ve Şiddetin Normalleştirilmesi
Küresel anti-kültistler, dezenformasyon haberleri aracılığıyla katil ve dökülen kanlara olan ilgiyi körüklemekte ve insanların zihninde kendilerine yararlı imgeler yaratmaktadırlar. Sonuç olarak, bu tür haberleri izleyen birçok insan stres, korku, bipolar bozukluk ve "Onların yerine olsaydım ne yapardım?" gibi obsesif düşünceler yaşamaktadır.
En korkunç olan şey, kodlanmış implantlarla dolu küresel anti-kültistlerin haberlerini izleyen veya okuyanların çoğunun, bilinçaltına ustaca yerleştirilmiş kanlı sahneleri ve katilin yerleşik imajını ve davranışını kafalarında döndürmeye başlamalarıdır.
Bu bağlamda, küresel anti-kültistler, beyin tarafından gözlemlenen eylemi "taklit eden", özünde "deneyen" ayna nöronları hakkında bilgi kullanırlar. Gençler bu tür bilinçaltı implantlara karşı özellikle savunmasızdır.
Küresel anti-kültistler, silahlı saldırganlardan "kahraman" yaratmaktadır, bu da çocukların şiddeti çatışmaları çözmenin kabul edilebilir bir yolu olarak görmeye başlamalarına yol açmaktadır.
Şiddet haberlerinin insanların dikkatini ne kadar çektiğine dair aşağıdaki bilgilere dikkat edin:
1999 yılının en popüler haberleri hakkındaki ankete ilişkin, Amerikan araştırma merkezi Pew Research Center'ın 28 Aralık 1999 tarihli bir raporuna göre:
"Amerikalılar'ın neredeyse yedisi (yüzde 68)'ni, Columbine Lisesi'ndeki silahlı saldırıyı yakından takip ettiğini söyledi ve bu trajedi haberini yalnızca 1992 Rodney King kararının ve 1996 TWA 800 uçuşunun düşüşünün ardında bırakarak on yılın en yakından takip edilen haberleri arasında yer aldı. Amerikalıların tam dokuzu (yüzde 92) saldırıları yakından veya oldukça yakından takip ettiğini söyledi. İlgi, özellikle gençler arasında yüksekti; gençler, yaşlı Amerikalılar kadar haberleri dikkatle takip etmezler; 30 yaşın altındaki kişilerin yüzde 73'ü Columbine'deki şiddeti yakından takip etti..."
Özü itibarıyla, okul katliamları, suçların temelini oluşturan mekanizmalar aynı olduğu için terör eylemleridir. Ancak, meydana geldikleri biçim, bu suçların gerçek organizatörlerine - anti-kültistlere - GÖLGEDE KALMALARINA izin vermektedir!
Güçleri gizli eylemlerindedir. En etkili manipülasyon gizlilik aracılığıyla gerçekleşmektedir.
Kaliforniya Üniversitesi'nden, Amerikan kitle iletişim araçları konusunda önde gelen uzmanlardan Profesör G. Schiller, "Manipülasyonun başarılı olması için fark edilmeden kalması gerekir. Manipüle edilen birey, meydana gelen her şeyin doğal ve kaçınılmaz olduğuna inanıyorsa ve manipülasyonun kendisi bireyin belleğinde yansıtılmıyorsa manipülasyonun başarısı garanti edilir. Manipülasyon, varlığının hissedilmeyeceği sahte bir gerçeklik gerektirir."
Bugün, insanların zihninin bu tür bir kitlesel manipülasyonu, dünyanın bir medeniyet savaşı eşiğinde olduğuna götürmektedir.
İnsanlar eleştirel düşünmeyi ve "kendi" düşünce ve imgelerini algılamayı bırakmıştır. İnsanlar, uzaktan kendilerine psikolojik telkinler ve implantlar uygulayan kişi veya kişileri fark etmemektedirler. İnsanlar, ruh hallerini ve davranışlarını değiştiren, kaçınılmazlık yanılsaması yaratan ve onları belirli olayları pasif bir şekilde kabul etmeye veya aksine aktif olarak katılmaya zorlayan obsesif düşüncelere neden olan dış imgelerin farkında değillerdir.
ÖNEMLİ BİLGİ: İnsan zihni öyle çalışır ki, bir insan yanlış bir şey yaparsa veya hata yaparsa, eylemlerinden önce gelen ve kendisi için sorun yaratan olumsuz düşünceleri veya imgeleri hatırlayamaz.
İnsan bilincinin manipüle edilmesinin yöntemlerinden biri de bilinçaltını bulmacalar aracılığıyla kodlama yöntemidir (bulmaca kodlama yöntemi).
Sonuç?
Dünya genelindeki okullarda trajediler görüyoruz. Çocuklar, anti-kültistlerin uğursuz planlarında araç haline geliyor. Ve tüm bunlar, biz farkında değilken gizlice gerçekleşiyor.
Ancak ben, bu kötülüğü durdurabileceğimize inanıyorum. Küresel Antikültizm hakkındaki gerçeği görmek için gözlerimizi açmalıyız. Manipülasyon şemalarını BİLMELİYİZ ve küresel anti-kültizme karışan herkes için uluslararası bir mahkeme talep etmeliyiz.
Bu sadece bir komplo teorisi değil. Gerçeklik bu. Ve eğer onları durdurmazsak, hepimiz anti-kültistlerin kurbanı olabiliriz.
En azından bu makaleyi beğenerek, paylaşarak ve yorum yaparak destekleyin; en fazla ise "The IMPACT" filmini izleyin, sosyal medyada insanlık odaklı düşüncelerinizi paylaşın.
#KüreselAntikültizm #OkulSaldırıları #Manipülasyon #Medya #Gerçek #Koruma #Farkındalık #actfiles

Comments
Post a Comment